Головна
|
Життя вчителя – це успіхи і поразки, радість і смуток....
Я щаслива, коли колеги радіють за мої досягнення і досягнення моїх учнів, коли можуть підтримати в тяжку хвилину, коли учні розуміють мене і беруть все гарне, що потім їм знадобиться у житті.
Тому роблю все для того, щоб було більше гарного, щоб учні виробляли в собі душевне багатство: оновлювали свої душі, ставали справедливими, чуйними, розумними. Бо вважаю, що тоді світ стане зовсім іншим.
Школа для мене – саме життя. І якби почати його заново, я б знову обрала вчительську стежину.
Дата народження: 12 червня 1973 року.
Вчитель основ здоров’я Барвінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
Керівник районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я з 2002 року.
Освіта: вища, Слов’янський державний педагогічний інститут.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи: 24,5 роки.
|
Педагогічне кредо:
« Не той учитель, хто одержав виховання і освіту вчителя,
а той, у кого є внутрішня впевненість в тому, хто він є,
ким повинен бути і не може бути іншим»
Навчально-методична проблема:
« Розвиток компетентностей учнів через впровадження
інтерактивних технологій навчання
на уроках основ здоров’я»
Мета створення мого портфоліо:
- систематизувати накопичений досвід роботи;
- продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;
- використання можливості особистісного та професійного зростання;
- планування дій щодо подолання труднощів і досягненню більш високих результатів.
Завдання:
- підвищувати свій професійний рівень;
- прогнозувати більш високі результати в роботі;
- розвивати нове педагогічне мислення та інноваційний підхід до роботи;
- розвивати і підвищувати рівень науково-дослідної і методичної культури.
Очікувані результати:
- підвищення кваліфікації;
- позитивні зміни власних якісних показників праці;
- якісний перехід з позиції звичайного вчителя до позиції вчителя-дослідника і експериментатора.
|