Четвер, 25.04.2024, 02:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Мій сайт

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат

Головна

           

 

 

                                     Життя вчителя – це успіхи і поразки, радість і смуток....
          Я щаслива, коли колеги радіють за мої досягнення і досягнення моїх учнів, коли можуть підтримати в тяжку хвилину, коли учні розуміють мене і беруть все гарне, що потім їм знадобиться у житті.
          Тому роблю все для того, щоб було більше гарного, щоб учні виробляли в собі душевне багатство: оновлювали свої душі, ставали справедливими, чуйними, розумними. Бо вважаю, що тоді світ стане зовсім іншим.
           Школа для мене – саме життя. І якби почати його заново, я б знову обрала вчительську стежину.

Дата народження: 12 червня 1973 року.
Вчитель основ здоров’я Барвінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
Керівник районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я з 2002 року.
Освіта: вища, Слов’янський державний педагогічний інститут.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи: 24,5 роки.

Педагогічне кредо: 

 « Не той учитель, хто одержав виховання і освіту вчителя,
а той, у кого є внутрішня впевненість в тому, хто він є,
ким повинен бути і не може бути іншим»
 

Навчально-методична проблема:

 « Розвиток компетентностей учнів через впровадження
інтерактивних технологій навчання
на уроках основ здоров’я»

Мета створення мого портфоліо:

  • систематизувати накопичений досвід роботи;
  • продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності;
  • використання можливості особистісного та професійного зростання;
  • планування дій щодо подолання труднощів і досягненню більш високих результатів.

Завдання:

  • підвищувати свій професійний рівень;
  • прогнозувати більш високі результати в роботі;
  • розвивати нове педагогічне мислення та інноваційний підхід до роботи;
  • розвивати і підвищувати рівень науково-дослідної і методичної культури.

Очікувані результати:

 

  • підвищення кваліфікації;
  • позитивні зміни власних якісних показників праці;
  • якісний перехід з позиції звичайного вчителя до позиції вчителя-дослідника і експериментатора.
Вхід на сайт
Пошук


Copyright MyCorp © 2024
uCoz